بانک گردشگری

دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ۱۱:۲۶ ۱۰۰۰
چچ

منشور اخلاقی بانک گردشگری

به نام یگانه هستی بخش

ما کارکنان بانک گردشگری باور قلبی داریم؛

  • رعایت ادب، احترام، نظم و انضباط در تعامل و خدمت رسانی به مشتریان گرامی و در تمامی شرایط زمانی و مکانی بر هر امر دیگری در سازمان مقدم است.
  • ارایه مشاوره بانکی به مشتریان و گره گشایی از مشکلات آن‌ها، نهادینه کردن فرهنگ تکریم مشتریان و ارتقای روحیه پاسخگویی، به‌عنوان ارزش اصلی حاکم بر سازمان در تمام شعب و حوزه‌های ستادی بانک ضرورتی انکارناپذیر برای یک ارتباط پایدار و رضایت‌بخش است.
  • به‌کارگیری سازوکارهای مدیریت مشارکتی توسط مجموعه‌ای از نیروی انسانی امین، دقیق، متعهد و متخصص برای ارتقای دقت، صحت، کیفیت و افزایش سرعت خدمت‌رسانی به مشتریان گران‌قدر نشانه توسعه فکر و بینش ماست.
  • متانت، صبوری و برخورد مناسب و نشان دادن صبر و حوصله برای حفظ آرامش و آسایش مشتریان عزیز در هر زمان، هر مکان و هر موقعیت کاری یک اصل یقینی و استوار است.
  • وظیفه‌شناسی، وقت‌شناسی، آراستگی ظاهر، حذف تشریفات زائد و پرهیز از معطل کردن مشتریان بیش از هر چیز نشان از انضباط کاری و شخصیت حرفه ای است.
  • رعایت اصول امانت‌داری، رازداری و صداقت و حفظ اطلاعات مربوط به مشتریان در هیچ شرایطی تشکیک بردار و خدشه پذیر نیست.
  • تلاش برای ارتقاء مستمر سطح اعتماد و اطمینان مشتریان عزیز به‌عنوان بزرگ ترین سرمایه بانک به خدمتگزاران خود در بانک گردشگری، بزرگ ترین دستاورد و پیشرفتی است که می توان به دست آورد.
  • تلاش مستمر درزمینه خلق و بهره‌گیری از ایده‌ها و راه کارهای جدید و طراحی خدمات و محصولات نوین در سطح استانداردهای جهانی باهدف سودآوری در حد شایسته برای همه مشتریان، تکلیفی نهادینه شده و مستمر برای ماست.
  • رعایت عدالت و پرهیز از هرگونه تبعیض در جریان خدمات رسانی و انجام امور و فعالیت‌ها با حفظ کرامت انسانی مشتریان اصلی بدیهی و اولیه است.
  • استفاده از فناوری روز بانکداری الکترونیکی و خدمات بانکداری مجازی، به‌منظور ارائه روزآمدترین خدمات بانکی در سطح استانداردهای جهانی به مشتریان؛ رویکردی ارزش آفرین و نشانه همراهی با تغیرات مثبت است.
  • شناسایی مستمر و توجه ویژه به نیازهای آشکار و پنهان مشتریان باهدف ارتقای مستمر رضایتمندی آن‌ها از خدمتگزاران خود در شعب و حوزه‌های ستادی بانک در همه حال لازم الاجراست.
  • توجه ویژه به انتظارات، توقعات، نیازها و حتی شکایت های مشتریان از بانک برای بالندگی بانک و بهسازی فرآیندهای درون‌سازمانی؛ نه یک تهدید که فرصتی استراتژیک است.
  • تلاش مستمر در انجام خواسته‌ها و رفع نیازهای مشتریان عزیز، با ارایه خدمات بانکی مطلوب با توجه به قوانین و مقررات پولی و مالی و با بهره‌مندی از عقود اسلامی بانکداری بدون ربا از رئوس اصلی فعالیت ماست.
آدرس کوتاه شده: